Ny termin..

Hej, det var ett tag sen nu. Skolan började i tisdags och det var roligt att komma tillbaka till alla klasskompisar :) Har börjat umgås med Catalina igen så det är kul! I fredags hade vi förbrödrar dag med en massa aktiviteter så att dom nya sexorna ska lära känna varandra bättre. Det är typ som en 5-kamp då man är uppdelad i lag blandat mellan årskurserna. Vi får bla. dra våran lärares bil upp för en backe på tid :D Mitt lag vann på hela 27 sekunder!

Idag sov Catalina över hos mig, hade super mysigt och låg och snackade hela kvällen xD 
Min lilla kusin Noah kom också hit, skulle hjälpa farfar o vara lite barnvakt ..hehe...hade kul iaf.
Jag och Catta bakade kärleksmums =) super smaskiga blev dom...På eftermiddagen testade jag i en dansgrupp och på tisdag ska jag testa i en annan grupp som jag tror jag ska börja i. Älskar o dansa så det ska bli himla kul =)


... och snart är sommaren över "/

har varit sjukt dålig på att uppdatera men nu ska jag göra det mer, promies! <3
Hörs imorrn..=)

IsabelleÖstborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback