inte min dag..

Hej. Idag i skolan har jag stått i köket. Det var inte så kul. Men vi fick en festis och en chokladkaka från cafeterian som tack för hjälpen. Chokladkakan var jättestor och god=)  När man står i cafeterian ska man få sluta tidigare än klassen men vi fick stanna längre än dom andra så vi missade bussen som alla tog så då blev jag ganska sur..Så då fick jag gå till klassrummet och hämta min väska sen få schema och tre NO-böcker. Gå ner och vänta på nästa buss, vänta på tåget och sen i Centrum vänta på bussen i 10 minuter som dessutom var försenad och när den äntligen kom så fick vi inte åka med den. Då skulle  dom inte köra där den brukar för det var tydligen avstöngt så jag fick gå hem i värmen.
Aja...Sen gick jag på träningen, gick väl inte så jättebra. När jag kom hem hade pappa gjort tacos mums..Och pappa hade köpt ett par Björn  Borg shorts till mig :) Tack pappa!

hoppas ni hade en bättre dag än jag!

kram                                                                             
                              
IsabelleÖstborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback