kommer sakna dig...<33

Hej!
Igår kom jag hem från Katrineholm:) Har varit där på gymnastikläger. Hade jättekul där, körde lite nya saker:)
Men på onsdagen avtackade vi min tränare för hon ska flytta till Göteborg och plugga. Det slutade med att alla satt o grät :'( Gråter såfort jag tänker på henne. Vill att du ska stanna! Det kommer inte alls bli samma sak o träna längre. Men det finns inget att göra åt saken men du måste hälsa på snart. Sålänge får du lycka till och hoppas det blir bra för dig så ses vi snart. Du ska veta att alla kommer sakna dig  enormt mycket.

                                                                                                                          

LOVE U

Isabelleöstborg

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sötnos, jag kommer sakna dig med men vi får se till att ses snart ändå :) <3

2009-08-17 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback