rubrik torka

Hejsan:)
Idag har det varit en ganska bra dag i skolan. Inga särskilt jobbiga lektioner. Fast jag hade as ont i magen för jag hade inte ätit nån frukost men det gick över.  Vi hade vikarie på både matten och svenskan så det var inte så jobbigt som det brukar. På matten gjorde vi gåtor typ hela lektionen :p
Idag har jag tränat också, har inte gjort det på länge så det måste jag börja göra mer nu. Har bestämt mig för att göra situps varje kväll ;) Får se hur bra det kommer gå, kommer glömma eller inte orka. hehe



love ya♥

IsabelleÖstborg


Kommentarer
Postat av: Sis

hahah rubrik torka xD Det är därför det finns en kafeteria i skolan?! :o

2009-08-31 @ 23:03:01
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen har du gått och blivit fjortis....?? !! <3

2009-09-02 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback