3 dagar kvar

Godmorgon. Idag är det bara 3 dagar kvar till julafton :D<3
Pappa väckte mig med frukost på sängen i morse :) Nu ligger jag i min säng och chattar och fixar lite med bilder:)
Idag ska jag bara vara hemma och slå in julklappar och ta det lugnt.
Igår sov jag över hos Maja. Först hade jag varit i skärholmen och handlat julklappar och sen åkte jag till Maja. Jag åkte hem vid lunch för vi skulle fira Christoffer som fyllde 16. Sen åkte jag på träning. Vi gjorde massa tävlingar, det var kul :) sen tränade vi vanligt men jag var så trött så jag orkade knappt :p
Nu ska jag gå o fixa mig. Kram

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: johanna!

hej bella!

var det kul hos dom vi var där vid 7

2009-12-21 @ 17:58:13
Postat av: Isabelle

sådär, vi var bara där ett litet tag för jag skulle ju träna :)

2009-12-22 @ 09:12:47
URL: http://isabeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback