26 december

Hej svejs :)
Idag har jag varit i kungenskurva. Vi kollade på säng till Jennifer och jag köpte ett överkast och en garderob :) Ni ska få se bild imorgon =)
Jag har precis kollat på När lammen tystnar. De var inte så bra :p
Jag ska om ett tag gå o lägga mig. Fast jag kan inte sova i min säng så jag ska sova i soffan. Eftersom pappa skulle sätta upp min nya garderob så ligger alla mina kläder på min säng och garderoben blev aldrig färdig så allt ligger kvar där. Hihi, så det får bli soffan i natt :)


IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Maja!

ÅÅ vad jag sakna dig när jag ser den där bilden:)

Det kommer bli super när du börjar i 7c:)

Puss o Kram <3333333

2009-12-27 @ 12:23:26
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback