jullov!

Hejsvejs. Nu är jag hemma från avslutningen. I början stog vi ute för rektorn skulle prata och sen gick vi in i våra klassrum. Där fick vi typ diplom och sånt, och en julklapp xD jag fick skumtomtar :/
Det var inte så rolig avslutningen men nu har jag i alla fall jullooov!!! :D <3
Jag sk ainte göra så mkt nu. Jag ska bara ta det lugnt och sen ska jag väll lägga mig rätt så tidigt för imorgon ska jag upp typ kvart i 6. Bra början på jullovet? haha, ne men det är bara för att jag ska vara med i Majas klass hela dagen :)<3 Efter jag har varit där går jag med Maja hem och sen ska vi på träning och inte förns efter det så kan jag blogga. Om jag inte skriver lite hos Maja x)

IsabelleÖstborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback