bokat o klart:D

Hej
Nu har jag inte skrivit på ett par dar men det har inte varit så mkt att berätta. Jag har solat och städat. Men igår hittade jag en fyrklöver XD Idag har jag inte  gjort så mkt heller, städat lite. Men på eftermiddagen åkte jag och pappa till Farsta Centrum, jag skulle kolla på bikini och lite andra saker. Men jag hittade inget.
Men vi gjorde en rolig sak. Vi bokade resa till Grekland nu på söndag i en vecka :D Ska bli så himla kul och skönt.
Så imorgon har jag iaf lite och göra.....packa:P

                                             
                                             Här kmr jag bada nästa vecka:D härligt va?..
love ya

IsabeleÖstborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback