Grekland

Hej :0)
I söndags kom jag hem från Grekland. Det har varit jättevarmt och skönt! Har solat o badat varje dag, poolen elr i havet. På fredagen åkte vi till Turkiet över en dag. Där var det ännu varmare. Runt 46 grader. I Turkiet åkte vi med en buss som skulle åka till lite olika ställen och sen skulle vi få shoppa. Först åkte vi till en skinn fabrik. Dom hade de senaste skinnjackorna som dom skulle visa för oss.  Det var som på en modevisning. Med en avlång scen som modellerna går på och det sitter massa folk runt. Han som  jobbade där pekade på mig och sa att jag skulle komma och då fick jag gå bakom scenen för då skulle jag vara med på den där catwalken. Det var jättekul =)
Sen var vi på en guld affär och lite andra saker. Sen var det shopping:) hittade mkt fina saker.
När jag kom hem i söndags var min farfar hos mig och då berättade han att jag skulle få en tremänning(stavas?) :D kul va?
Hoppas ni haft det lika bra som ja hade..

puss o kram

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: elin

när vi var i turkiet var vi också på en sån där busstur, i en skinnfabrik o de där

då var vi på samma ställe, haha

världen är liten ibland

2009-08-01 @ 17:09:34
Postat av: Isabelle

haha, vad kul:)<3

2009-08-06 @ 23:07:49
URL: http://isabeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback