Hej alla glada :D

Idag började jag med en mössa på syslöjden :) Det var kul, hoppas den blir fin. På idrotten regnade det och vi skulle ha ute gympa. Vi har ute gympa 1 gång i veckan till och med på vintern. Det suger! Iaf, vi hade teori i klassrummet ist. Det var inte så roligt men bättre än att vara ute, det är så tråkigt.Efter skolan åkte Catta med hem och vi åt lite mellis och gjorde typ inge annat. Hon skulle sen på dans och jag skulle på träning. På träningen gick det jätte bra och det var roligt :) Men jag har ingen träning på fredag eller söndag, så inte förns på måndag blir det mer träning :p  och då kommer äntligen Maja också :D<3 Hon har varit sjuk jätte länge. Men nu när hon äntligen blir frisk så är det ingen träning på fredag eller söndag, så typiskt...:( :p Nu ska jag gå o duscha och sen plugga lite på glosorna (vi har 24 glosor till fredag som jag inte har övat på o imorgon kommer jag typ inte hinna träna på dom) och sen måste jag typ lägga mig för jag måset gå upp tidigt imorron:(

IsabelleÖstborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback