inget julpynt idag..

Hejsan.
Det har inte blivit nåt julpynt idag. Lite tidigt kanske det är :p Men det är ju ändå 1:a advent på söndag.
Jag var ju i Farsta idag, det var kul :) Fast jag köpte inget, kollade lite vad jag kunde önska mig i julklapp :)
Jag var hos Mysan när vi hade varit i Farsta och då satte vi på teven och då var det typ lilla melodifestivalen eller vad det var. Iaf, då var det en i publiken som går i min skolan :p hihi. Inte så intressant men...=)
Nu sitter jag o gör No läxa som vi har tills imorrn. Jag ska skriva om grundämnet titan. Tråkigt...
Pappa fick åka till bibliokteket för att låna böcker om titan. Man var tvungen att göra det annars fick man typ inte "godkänt" :S
Men det  var tur att jag har en så snäll pappa som åker till biblioteket när jag är i Farsta och inte kan :p
Ne skoja bara, men det var bra att han gjorde det :)

IsabelleÖstborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback