julpynt^^

Hejsan. Idag i skolan var det tråkigt :( men men..hoppas det blir roligare imorrn. Var på träning ikväll. Det var iaf jättekul :D Och det gick bra :)
När jag kom hem så var jag inte på så bra humör och så så jag satte på jul musik och började julpynta lite i alla fall :P jag kunde inte vänta längre. Tyckte att det skulle vara lite juligt nu men inte för mkt så jag gjorde bara lite och så ska jag göra mer i helgen :) Det gjorde mig på bättre humör och sen gick jag ju till träningen och Maja var där, hon har ju varit borta två veckor och då har inte jag träffat henne, men idag fick jag de :D
Nu måste jag gå och duscha och sen plugga. Har två prov imorgon och en läxa. Eller egentligen så är inte spanskan prov men det är ett stort läxförhör.
Imorgon kommer lite bilder tror jag :) Juste, har ju sovmorogn imorgon, kanske att jag skriver, vem vet ;) Jag kommer komma hem tidigast halv fem imrogn så jag hinner inte skriva innan dansen för jag kommer ha jätte bråttom. Men efter skriver jag såklart. Puss

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihiih TJOOO BELLA! :)



Jag har blivit utvald till finalist i veckans blogg hos FRIDA Sjöblom :)



Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig!

PUSS



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-3.html

2009-11-23 @ 22:18:07
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback