Skola...:(

Hej. Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Det var tråkigt idag igen :(  Jag vill att det ska bli helg nu. Då är det ju första advent och jag och pappa ska åka in till stan :)
                                                                                                                       
På idrotten hade vi ute och då regnade det och då fick vi gå på promenad. Det var dåligt för:
1. Det är inget man gör på idrotten.
2. Det regnade så vi borde fått vara inne! ^^
Jag ska göra nåt nu och sen ska jag byta om till träningen, tror det blir kul idag :)<3

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Liza (från gympan)

Fin blogg.!

Kolla gärna min blogg.;)

KRAM<3

2009-11-27 @ 19:51:57
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback