bio med mami

Hej!!
Igår åkte jag och mamma till stan för vi skulle gå på bio:)  Vi hade jätte mysigt, kollade i affärer och åt på restaurang :) Jag köpte ett par skor, en jacka, en kofta och en mascara. Mascaran kostade bara 29.50, billigt va? Den kanske inte är så bar eftersom att det var så billig men det var ett bra märke så, får se, den duger nog :) Vi såg "Flickan", den var inte så jätte bra men det var kul för jag såg att min kompis kusin var med i filmen :D
Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen ska jag gå till Catalina.









IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fett snygga grejer! :p <3

2009-10-12 @ 20:59:59
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Natalie

vart köpte du skorna?

Fett snygga!

Tacksam för svar

2009-10-21 @ 16:11:57
Postat av: Isabelle

Tack:) jag köpte dom på Din Sko1 :)

2009-10-22 @ 20:45:55
URL: http://isabeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback