stan me catta o dami

Hejsan:)
Idag var jag i stan med Catalina och Dami. Catalina köpte hårförlängning. Det blev superfint :D När det började regna åkte vi hem så vi var inte där så länge. När vi kom hem tittade vi på en skräckis, Trick r Treat.



Nu sitter jag och tittar på körslaget :) Snart ska jag gå ner och äta nån efterrätt som pappa har gjort, vet inte vad det är men hoppas det är gott xD


tycker det blev superfin med hårförlångningen!


me :)


visst der det musigt ut? :)

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: cattis<33

ja tycker också att de blev bra med hårförlängningen:P

jag kmr ha svårare att sova för den där "dockan" på filmen:D ha det bra så länge iaf..

¨godnatt<3

2009-10-03 @ 22:22:09
Postat av: Jennifer

Du ska inte kolla på så mycket skäckisar lillan! :P

2009-10-03 @ 22:28:18
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: anonym

vem är hon som har mörkt hår på din blogg rubriken är stan med catta o dami puss!

2009-10-30 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback