31/10

Hej, idag har jag städat lite i mitt rum:) behövdes verkligen men jag är inte klar men aja, får fortsätta imorgon. Jag har också varit hos min kusin Noah som har fyllt 2 år  =) Fick veta att min typ låtsaskusin ska få ett barn :D Det ska bli kul men jag vet inte när den kommer.
Igår hade jag namnsdag förresten:) Eller, egentligen hade jag ju inte det för det var Isabella och jag heter Isabelle men Isabelle finns inte i almanackan så vi firar min namnsdag på Isabella :p Jag fick en bok som hette "Regler för tjejer", hoppas den e bra :)
Klockan 21.30 ska jag titta på "Tre syskon och en mamma", tror den kan vara ganska bra :p

Denna halloween kaka gjorde i veckan :)

 
Det här är Noahs säng, visst är den cool?! :D
 
Det här är ett tält som man kan gå in i som han fick :p

               Du e så söt<33
       
             Så såg jag ut  ;)
                  

IsabelleÖstborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback