kontor :D

Hej
Jag hann inte med nån uppdatering i morse så det får bli ett kort inlägg nu istället. Idag i skolan var det ganska roligt, vet inte varför men..Eller jag vet en sak varför det var kul :D vi fick nycklarna till våra kontor :D Vi är 9 st i mitt kontor och vi skulle bestämma vart  i kontoret vi skulle sitta, men det gick inte så bar för alla ville sitta på samma ställe så vi får fortsätta med det imorrn. Får se hur det går med den saken :p
Har varit på dans nu ikväll också, det var superkul =) 


IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: maja

Hej isabell. Gud vad vi hade kul på träningen i onsdags! xD..

Kan jag få din msn?

Puss Maja E.

2009-09-23 @ 20:57:41
Postat av: Isabelle

Hej Maja:) A, vi hade väldigt kul:p

[email protected]



puss<33

2009-09-23 @ 22:18:42
URL: http://isabeles.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-26 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback