Min helg

Hejsan =)
Filmen jag såg i torsdags var bra:) I fredags i skolan var det ju strapatsen och den gick ganska så bra. Jag kom på 19:e plats av hela skolan :D Sprang på 1,54 timmar. Men jag sprang fel med två åttor så det tog typ tio minuter av tiden :( Jag och Dami sov sen över hos Catalina. Vi såg en skräckfil, Drag Me To Hell. Den var superläskig :p Jennifer hade sätt den med en kompis på bio och hon tyckte att den var läskig! Men den var ju från 15 år ;)
På lördagen gick jag till centrum. Mina kusiner var med på konstutställningen så jag gick självklart dit för att kolla. Min ena kusin hade gjort en jättefin tavla på min syrra. (Klicka här om ni vill se bilden )
Sen träffade jag Sanna, Elin och Anna och då gick vi tillsammans och kollade. Sen på kvällen åt vi på Grekiska kolgrillen med Sanna, Elin, Linn, Ebba, Peter och Fredde.
Det var jättekul :D medans vi väntade på maten gick vi ut och körde burken :)
Idag har jag varit lite i centrum med Catalina, annars mest tagit det lugnt. Förutom att jag var på träningen :p Det var kul för Jennie var och hälsade på :D<3



xoxo
/IsbelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet att jag sa att jag skulle komma, men sen så kom mamma och sa att jag inte skulle gå på träningen för hon tyckte att jag skulle stanna hemma för jag har ont i halsen.

Men Jag kanske kommer onsdag.

Då får vi ha kul!

Puss o Kram Maja!<3

2009-09-28 @ 17:34:58
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: gurra

vem är dammig?? ;D

2009-09-29 @ 20:38:41
Postat av: Isabelle

haha;) Damaris<33

2009-09-29 @ 21:41:19
URL: http://isabeles.blogg.se/
Postat av: Erica

vilken göllig hund! :D

i löööve chiuauor, haha jag vet inte hur det stavas xD



Kramis/Erica

2009-10-08 @ 19:26:46
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback