gardinstången??

Hej allihopa!
Jag har nog inge särskilt att berätta. Idag hade jag sovmorgon till fem i halv tio. Skolan äre inget speciellt heller.
Eller en sak kan jag berätta :p Igår satt jag i fönstret inne på kontoret. Och så går Catalina mot mig med sitt pennskrin i handen. Och så tittar jag ut genom fönstret och..PANG. Va fan gör du? tänkte jag. Jag trodde det var Catalina som slog mig med pennskrin. Men så tittar jag ner i knät och ser gardinstången ligga där. Gardinstången? Vad chockad jag blev när ja tittade ner asså xp haha, vad kul vi hade åt det sen :D
Nu ska jag gå och läsa lite spanska, så ska jag väl lägga mig snart också.

Puuss<33

IsabelleÖstborg

Kommentarer
Postat av: cattis<33

hahah.. de va ju as kul!:D

2009-10-03 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback