Ska uppdatera bättre!

Tjabba tjena hallå bloggen!
Förlåt att jag har varit så dålig med uppdateringen....Ska sköta mig!
I skolan var dte bra, hade bara fyra lektioner som alltid på måndagar så det är inte så jobbigt. Men efter skolan gick jag, EmmaLouise, Linn och Jasse till datasalen, vi skulle göra klart våra serier för vi blev inte klara på sista bildlektionen. Jag vet inte om dom andra blev klara men jag blev iaf klar med min och då hämtade pappa mig och sen åkte vi hem :) Käkade lite och sen åkte på fristående träning. Var inte så kul, var astrött!
Nu kom mamma precis hem, hon har varit och handlat så ska se om hon köpte något gott jag kan äta, sen ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon! Då ska jag på fest! ;D


                                     Älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

älskar dig oxå Isabelle! :D ses i skolan idag ^^ <333

2010-04-27 @ 08:07:04
URL: http://eriwca.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh thank you, älskar dig oxå<3 :D

2010-04-28 @ 07:42:13
Postat av: emmalouise

Älskar dig också :) <3

2010-05-04 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback