Valborg!

Hejsan! Idag i skolan hände ganska mycket faktiskt. På morgonen var det Melodifestivalen i skolan. Det var bara 4-5:or som var med, det var inte särskilt bra nummer men det var lite kul o se på ändå :P Efter gick vi till slöjden och valde vad vi ville ha för slöjd i åttan, jag valde trä, det var bara 2 tjejer som valde trä resten valde sy :P
På rasten var jag, Erica, EmmaLouise, Maja och Linnea ute och då fick Maja fågelskit i håret! xD Haha, det var jättekul! Jag gick med henne hem så fick hon tvätta håret. Vi kom sent till svenskan för det men det gjorde inget.
Och på matten jobbade jag med några tjejer och så skulle Alex hjälpa mig, det gick lite sisådär xD haha men det var kul. Sen hade vi halvklass NO och vi var bara 6 st i gtuppen som var där, så vi övertalade Sigge att vi skulle gå till skogen. Vi satt där i sköna värmen medans Sigge ptratade om något som jag inte vet vad för jag lyssnade inte. Sen plockade vi lite blommar, vet inte varför? :P
Om en liten stund ska jag åka till Bvän, ska fira valborg med henne! Nicenice!


En jättefin bukett jag plocka! ;P


En liten blomma^^

Kommentarer
Postat av: Maja

Sexor fick också va med :)

2010-05-01 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback