Vill inte bli sjuk

Hej. Imorse stod jag ju i centrum med Alex och Maja och sålde, det gick ganska bra :) Sen hämtade mamma mig och vi åkte till liljeholmens centrum. Jag köpte en tröja, ett linne och ett nagellack.
När vi kom hem fixade jag mig och sen gick vi till tåget och åkte in till stan. Vi skulle till Gondolen som ligger vid Katarinahissen. Vi skulle dit för att fira några som fyllde år.

Nu är resten av familjen hos några kompisar men jag ville inte följa med så jag är hemma med Alex ist :)
Vi ligger i sängen nu och tar det lugnt, men jag har ont i huvudet, har haft det ändå sen i går. Så jag hoppas att jag inte blir mer sjuk, imorse hade jag lite feber :(
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback