Första dagen i åttan

Nu är den första skoldagen avklarad, great!
Inte för att den var så ansträngande men... Det var roligt att träffa kompisarna igen och kolla i den nya skolan.
Det började en ny kille och en ny tjej i klassen, Sebastian och Tary.
Efter skolan gick jag och Maja hem till henne och åt. Sen åkte vi till centrum, jag skulle kolla på en jean
sjacka som jag har sett så jag la undan den o sen köpte vi lite glass.
Sen gick vi till storängshallen och tänkte träna lite i gymmet men det var låst så vi satt där ute.
Träningen var tråkig idga men jag, Sanna,Hanna och Olivia gjorde den jätterolig, haha!
Nu måste jag fixa lite saker till imorgon, vi ska till stan med klassen.


outfit idag






Kommentarer
Postat av: sis ofc!

Är den nya killen snygg då!?!?! :D

2010-08-23 @ 23:32:42
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Maja<3

Snygga bilder Isabelle :P<3

2010-08-24 @ 16:50:18
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback