Maja sötnos!

Kom på en grej som hände imorse....
Pappa skjutsade mig till Maja på morgonen för vi skulle inte ha någon Engelska så vi hade sovmorgon så då skulle vi gå till skolan tillsammans. Då ska Maja skoja med mig om att hon får en hjärtattack. Så hon tar händerna på "hjärtat" och säger: Aj, mitt hjärta, jag får en hjärtattack!
Jag: Maja, hjärtat sitter på vänster sida!
Maja: :O gör det??


Haha, det var kul! Så gulligt Maja att tro att hjärtat sitter på höger sida!
                           That's why I love you! <3

                     
                                             ♥


Kommentarer
Postat av: maja

hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 14:26:03
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback