fredag! :D

Nu sitter jag och kollar på Let´s dance och äter vindruvor xP Tränade förut, det gick bra :)
Idag i skolan var det typ inget särskilt tror jag....På morgonen missade jag bussen så jag kom lite för sent och sen när jag skulle åka hem så var bussen försenad i en kvart, frös asmycket! Tillslut kom bussen iaf och jag gick av i centrum för då kunde jag åka med pappa hem när han hade handlat :) När jag kom hem var klockan kvart över 4 och min träning börja 5 så jag hade lite brottom med o hinna äta och fixa mig, kom lite sent :P

Dagens outfit:

Vit Tshirt- H&M
Wesc tröja-Junkyard.se
Jeans- Gina Tricot

Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

Önskar att jag också var frisk och kunde träna:(

Saknar dig!! <33

2010-02-20 @ 08:25:23
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback