23/1-10

Idag är dagen som jag har väntat på så länge! :Dhaha. Idag fyller jag 14 år! Skit kul.
Imorse vaknade jag halv 7 och sen somnade jag typ i några minuter och sen vaknade igen. Så höll jag på till klockan 8 ungefär och sen vid kvart i 9 så kom familjen och sjöng för mig :) Fick lite kläder, hårspray, mascara...a, ni får bilder imorgon istället för jag orkar inte skriva allt nu. En sak måste jag bara säga vad jag fick....en DATOR!!! fett glad jag blev asså. Jag får välja färg, tror det blir den rosa ;)
Jag ska snart börja baka tårta. Får gäster vid halv 6 men My kommer nog ganska snart tror jag. Hon skulle komma tidigare :)<3
Skriver kanske senare ikväll eller imorgon bitti.
Puss och kram<33


haha

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS<33

2010-01-23 @ 21:05:59
URL: http://malinsofc.blogg.se/
Postat av: Liza

GRATTIS !! <3333

2010-01-24 @ 12:29:04
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback