fredaags myyys!

Hejsaan. Idag är der freedag, najjsigt! Jag har precis ätit pizza xP Idag i skolan var det kul. Vi hade väldigt kul på svenskan och på Non xD Efter skolan gick jag och Maja hem till henne och fixade lite och sen skulle vi ta bussen till träningen, men då kunde min pappa skjutsa oss ist :) Nu ska jag nog ha lite fredags mys, vara inne på msn och kanske titta på en film :) Är det någon som skulle kunna ge ett förslag på en film? den behöver inte vara så jättebra, men bara nåt jag kan underhålla mig med att titta på :)


Fredags kraam! xD

Kommentarer
Postat av: Linn

Har lika dan kofta :P, fast brun !

2010-01-29 @ 23:11:53
Postat av: mathilda

miss u :¨( <333

2010-01-30 @ 10:10:39
URL: http://mathildafrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback