rolig träning

Hejsan. Idag slutade jag ganska tidigt, då gick jag hem till Maja och sen hade vi träning. Vi hade jätteroligt på träningen ;D roligaste träningen på länge tror jag x) Jag måste snart gå och duscha och plugga spanska. Vi ska ha prov morgon :(
Juste, imorgon ska jag och några tjejer i klassen åka till skärholmen efter skolan så kommer jag inte skriva förns när jag kommer hem :)

Jag kan inte lägga ut någon bild nu för den datorn jag skriver på är en jätteliten dator som jag bara har lånat :) Men jag har lånat en till dator också som jag kanske ska lägga över bilder på sen :p

Puss o häjj


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte liten dator = mini dator

2010-01-21 @ 15:31:14
Postat av: Anonym

mini dator = bloggdator

2010-01-21 @ 15:31:37
Postat av: ********

sluta sjung :O

2010-01-22 @ 20:44:00
Postat av: isabelle

ahahah

2010-01-22 @ 23:42:46
URL: http://isabeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback