Blogg paus

Hej vänner!
Nu tänkte jag ta en bloggpaus! Får se när jag kommer tillbaka.

Innan jag tar en paus så ska jag skriva lite :)
I fredags var jag ju med Catalina och så blev det så att jag skulle sova hos henne så jag kunde inte blogga då.
Vi åkte på kvällen till lida och tog ett kvälls dopp och vi satt och pratade och åt middag där, det var jättemysigt.
På väg hem åkte vi och hyrde film, jag kommer inte  ihåg vad den hette men den var bra.
I går var vi ute på sjön hela dagen. Vi grillade, åt god-saker,bada, prata, skratta o hade hur mysigt som helst!
Vi åkte till gröna lund med båten och då var det två killar som satt i insane och väntade på att gå av så dom satt där länge och då började dom göra tecken till oss att ringa och sånt så vi gjorde saker tillbaka, jättekul :P
Vi var ute enda tills klockan tio, kom hem vid halv tolv och vi hade inte ätit middag, så vi tog bara en macka och gick och la oss för vi hade blivit rätt trötta efter en så kul dag. Eftersom klockan blev ganska mycket så sov jag hos Catalina en natt till.
Imorse kom familjen och hämtade mig ganska tidigt för vi skulle åka till ett bad ute på dalarö med Mysans och Sannas famljer. Där var vi hela dagen och sola o badade.



                                        Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

hej :) du har en jätte fin blogg :) och du är söt :)<3 msn? kolla min blogg också:)

2010-07-14 @ 18:48:51
URL: http://soufies.blogg.se/
Postat av: Erica

cutie! <3



Saknar dig :( <33

2010-07-15 @ 11:22:54
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback