Gröna Lund

Hej, jag har fortfarande tagit en paus men jag kommer skriva lite då och då för att hålla bloggen lite vid liv :)

Igår var jag och Catalina på Gröna Lund. Vi var där 11 när dom öpnna tills 11 på kvällen då dom stängde.
Vi åkte Extreme och Pop Expressen jätte många gånger. Dom sista timmarna hade vi så extremt ont i fötterna! Men vi hade en grymt kul dag! Jag träffade Linn o några nadra så träffade vi såklart lite killar ;D
Efter den jätte roliga dagen så sov Catalina hos mig och idag var vi typ helt slut vi så har tittat på film och gjort typ ingenting...
Jennifer har precis beställt från nelly.com och hon har beställt två saker till mig =)
Nu lyssnar jag på spotify och fixar lite med bilder, snart ska jag svara på några kommentarer jag glömt svara på.



I Jetline


Erkänn att jag är vacker?! ;O haha


Solnedgång när vi var ute med båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback