Roligaste veckan

Tja bloggen! Ett tag sen nu. Jennifer var i alla fall duktig och skrev 1 inlägg till mig :P

Jag ligger på sängen nu och läser FRIDA..
Ska berätta lite nu om sports camp. Vi lärde oss fyra danser på veckan och dom var jättebra. Vi visade upp en på avslutningen. Jag fick massa nya kompisar och träffade  några snyggingar ;) På fredan var det disco och det var verkligen jättekul! Dansade massa och hade kul. På lördagen var det dags att åka hem efter den roligaste veckan på sommarlovet..alla började typ gråta när vi sa hejdå, ville verkligen inte åka hem. Var det nån som var på sports camp? :)
Men nu är jag hemma och har hunnit med några kul dagar här med :) I söndags träffade jag Catalina, på kvällen sov vi i tält på hennes tomt, super mysigt fast det var lite läskigt :P Igår på dagen var vi och på kvällen såg vi eclipse, den var hur bra som helst, den bästa av alla tre filmer tycker jag, och Jacob var ur snygg! (Y)
Var med Catalina idag också. Vi var en liten stund i skärholmen och annars gjorde vi inte så jätte mycket mer.

Förresten så kanske jag slutar blogga snart, eller i alla fall tar en paus för nu har jag bloggat i ett år och börjar tröttna, men vi får se :)


                                      Saknar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback