Kungsträdgården

Hej. Jag kom ganska nyss hem. När pappa kom hem drog vi in till stan och käka på Friday´s och sen hade mix megapol en typ konsert i kungstädgården så vi titta på den. Det var lite artister där o sånt. Var en som fria till en på scenen, lite gulligt :P
Hela dagen idag låg jag o sola så jag har fått bikini sträck :P Jätte intressant jag vet.
Juste, jag har sett en jätte söt klänning eller vad man ska kalla det på Vila så den måste jag åka o köpa snart. Ska ha med mig den till sports camp. Längtar jätte mycket till sports camp, åker den 27e, alltså om en vecka och 2 dagar :p Det är kanske inte så många som vet vad jag pratar om men det skriver jag om typ nästa vecka eller nåt.. Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Terese

jag och linnéa va oxå där, såg du oss på stora skärmen? xD

2010-06-18 @ 00:10:54
URL: http://linter.blogg.se/
Postat av: felli

ola eh skit söt :d

2010-06-18 @ 19:34:58
URL: http://endastfelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback