Sports Camp here I come!

Hej. Igår var det ju midsommar och då var jag på gröna lund med familjen, Mysans familj och mina kusiner :)
Jag åkte tilt för första gången å det var jättekul :P
På kvällen åkte alla hem till My och där grillade vi å lite sånt..
Hade ni sju sortes blommor under kudden? Det ska man ju ha så man drömmer om sin kärlek, haha :D

Idag har jag packat nästan hela dagen till sports camp. Jag var på vårdcentralen för jag har typ haft ögon inflamation eller nåt jag vet inte riktigt.
Men eftersom jag åker till sports camp imorgon så blir det inga fler inlägg från mig förrens på lördag eller nästa söndag, men Jennifer har lovat att blogga lite till mig under veckan :)
För er som inte vet så är sports camp ett läger i norrköping där man väljer en sport och går på hela veckan och så gör man massa annat skoj, tillexempel på fredag så kommer det var ett jätteroligt disco! Jag har varit där tre gånger förut så jag vet att det är jättekul :) Jag ska åka dit med Sanna och Elin och Elins kompis och så vet jag att en som gick på min dans förut ska dit :) Längtar jätte mycket! :)



Ha det så bra medans jag är borta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback