Test

1. Vad står det i ditt första sms? Ja såklart du får<3:*

2. Vem ringde dig senast? Oliver

3. Är den 18 kontakten? Gustav Le

4. Vem är kontakt nr 30? Linnea

5. Vad står det på ditt 22 sms? Kan du skicka bild? :P <3

6. Vad heter kontakt nr 4 på din mobil? Betty

7. Älskar du kontakt nr 20? Inte älskar direkt men han e schysst

8. Är kontakt nr 60 fin? Har aldrig träffat, haha 

9. Har du kysst kontakt nr 43?
Haha nej

10. Vad står det i ditt 19 sms? Mm<33 aja ska inte störa sig mer vi hörs sen<333

11. Har du träffat kontakt nummer 14 idag? EmmaLouise, nepp

12. Har du gillat kontakt nr 50 mer än en vän? Njae nä

13. Vad står det i ditt 2 sms? Okej:)<3 vilka chattar du med då? ;) :D

14. Vad tycker du om kontakt nr 16? Haha min farfar, han e väl kul

15. Hatar du kontakt nr 42? Haha, mormor, nä henne hatar jag inte:P
Varför kommer det bara på personer från min släkt?! :S

16. Hur känner du för kontakt nr 31? Lori, rolig och snäll

17. Vam är kontakt 17 på din mobil och vad tycker du om honom/henne? Gustav, han är as schysst o riktigt roligt :)

Tog det här testet från Majas blogg. Inte det roligaste testet men något att underhålla sig med en stund :)


Bild från ikväll, men kan inte säga vart jag var...
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback