Kanon dag

Hej. Nu har jag kommit hem från en jätte rolig dag! Det började med att jag mötte Carro i centrum och det hann säkert inte gå en minut tills vi skrattade massor! Der är alltid så roligt att träffa henne <3 Vi drog in till grönan och var där ett par timmar. Jag träffade många jag kände också :) Jag åt en mjukglass och när jag slickade på den så ramlade glassen av...:( Hahah fast det var jätte kul :P
Efter så åkte vi hem till Carro. Vi var i friggan hela tiden typ, vi kom hem vid halv fem och då gick vi dit och sen vid 9 gick vi in och åt :P Vi lyssna på musik och dansade lite och gjorde massa annat kul. Vi tittade på en film från våran cabare´ vi hade i femman. Gud vad jag saknar den klassen!


Saknar massor!



Baby, har aldrig tråkigt med dig!


                             
C    ♥    I

Tänkte precis på hur länge jag har känt dig Carro, det är väldigt länge och jag hoppas vi känner varandra minst lika länge till! Har alltid kunnat prata med dig och vi har alltid haft roligast. Älskar dig Caroline! ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dej me sötnoos :D <33

2010-06-16 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback