Lyckans ost!

Jag kom in för en stund sen, jag var ute och badade i poolen och solade lite, jag blev ganska röd i ansiktet så jag ser ut som en gris nu :P
Nu har jag ju inte skrivit på två dagar eller vad det är så jag skriver lite om dessa dagar nu. I fredags var jag bara hemma med Jennifer tror jag. Vi pimpade mina shorts xD


Det är avklippta jeans vi gjort fina i kanten och satt dit nitar på. Vad tycks?

På kvällen hände en jätte cool grej! Jennifer lyssnade på NRJ och då hade dom en tävling och så skulle man ringa in. Då ringde hon och så fick hon prata med han Anton D'Niice och han ställde lite frågor. Han sa att han skulle ringa tillbaka om hon fick tävla och efter en stund ringde han! Hon skulle få tävla i radio mot en kille som var 19 och det var frågor om Twilight. Det var super kul för då kunde jag gå in i ett annat rum och så hörde jag det dom sa på radio :D Det var försten till tre och vinnaren blev......Jennnifer! Coolt va!? :D
Hon vann fli biljetter till Eclipse och vip biljetter till en grej som är i imorgon. Jag vet inte riktigt vad det är men dom skulle visa extra material som inte var med i filmerna och annat och så kommer Kristen Stewart och Taylor Lautner (han är så snygg!) dit. Hon har ju jättebra platser eftersom hon har vip biljetter så hon kommer kanske kunna få autograf o så :D Säger bara Grattis Jennifer! Det är säkert massa tjejer (som jag) som skulle vilja ha dom där biljetterna så du har riktigt tur!

                       (söt)            Dom här får hon kanske träffa imorgon:)

Nog om det just nu :P I lördags så åkte vi till kungenskurva för mamma o Jennifer skulle köpa lite grejer, sen var vi en snabbis på IKEA och sen på godisbåten :P Sen åkte vi till Skärholmen för jag skulle köpa en klänning men det fanns inte men jag hittade en väska istället.
Sen åkte vi till stan för att hämta Jennifers biljetter inne hos NRJ :)
På eftermiddagen åkte vi till min kusin. Hans pappa fyllde år o det var typ deras inflyttnings fest. Jag träffade Linas syskon för första gången så det var kul och så lekte jag hela kvällen med Noah, han världens busigaste unge :P

Idag på förmiddagen gjorde jag ingenting. Försökte göra lite trix med en fotboll o lite sånt, haha, ni kan ju tänka er hur dte gick... Vid ett åkte vi på en visnig på en lägenhet här i närheten  som farfar skulle kolla på men den var inte så fin. Halv två kom Jörgen och Christoffer hit och då åkte jag och pappa med dom till ett ställe i Sollentuna där vero moda och lite andra affärer sålde kläder jätte billigt. Men jag hittade innget jag ville ha.
Sen när jag kom hem så badade jag ju som jag sa snart ska vi äta.

       
Väskan som jag köpte                            Bikiniöverdel som jag köpte i stan förra veckan

                   
Tröjan Jennifer köpte till mig för nån vecka sen     Bikini jag fick av Jennifer

Det blev ett jätte långt och kanske inte så roligt inlägg....Men det var för att jag var så dåligt på att uppdatera i helgen. Kram

Kommentarer
Postat av: emmalouise

Vilken tur din syrra har :o

Tylor är så snygg! :D <3

2010-06-22 @ 02:00:15
URL: http://emmalouises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback