Twilight Fan Event

Godmorgon bloggen!

Jennifer vann ju biljetter till Twilight Fan Event som var igår och då fick jag följa med för hon hade två biljetter. Snällt va :D
Eftersom vi hade vip biljetter så är inte platserna bestämmda och för att få en bra plats måste man vara där tidigt för att kunna komma in bland dom första. Vi var där klockan 7 på morgonen och köade i 11 timmar tills det började. Trots att vi var där så tidigt så var jag nummer 207 i kön. Vi satt på marken på en plast påse hela tiden och det gjorde sjukt ont i rumpan! Och det var jättekallt.
Väl där inne fick vi vänta 1 och en halv timme men vi fick jättebra platser. Vi stod längst fram mot staketet fast det var lite jobbigt för alla tryckte på oss:P
Det var några som sjöng och dom visade lite scener från filmerna och lite extra material från Eclipse. Han som var programledare var rolig så det var kul, men allting var på engelska :)
Tillslut så kom Kristen och Taylor och alla skrek jätte mycket och knuffades.
Jag fick autograf av båda! :D Coolt ju!Och Taylor höll i min mobil! xD Han tog kort med den på han och Jennifer. Lite häftigt.
Så tillslut efter allt köande så var det värt det. Jag träffade också lite folk som jag kände. Tillexempel Jasse, Michelle och Vanessa :) Och vi såg Dessie också :)
Juste, Eric Saade var också där o sjöng :)

Jag tog 150 bilder men jag lägger bara upp några.

Dom 200 personer som stog framför oss


Jennifer


 Bilden på Jennifer o Taylor


Snygging


Kristen


Kommentarer
Postat av: Elin

Omfg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omg omg omg omg!!!!<3<3

2010-06-22 @ 22:23:19
Postat av: Anonym

OMG,OMG,OMG!!!! Jag skulle svimmat om jag såg Taylor Lautner i värkligheten!!!! E sååå avundsjuk nu, vill också träffa hononm!!!!<3333

2010-06-22 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback