Nice dag

Det blev inte så att jag bloggade när jag kom hem. Jag typ orkade inte och sen skulle jag på dans.
På engelskan sa jag ju att vi kollade på film. Vi såg Oliver Twist och åt glass. Vi fick glass för Emma och Maja hade kommit två på typ en rittävling i skolan :P Haha, men det var ju bra för då fick vi glass. Till lunch fick vi tacos ;D
Efter dansen skulle jag lämna blommor till gubben som jag och Maja fick glass av i onsdags men han var inte hemma så jag får gå dit igen imorrn innan träningen. När jag lämnade till några andra fick jag driks, dom tyckte jag var så tuktig som sålde. Hade inte varit riktigt så duktig! xP
Juste, det är ingen desperate housewives idag! :O Det är såå dåligt! Och nästa vecka kommer jag missa för att jag är i fjällen och då har inte vi femman :(
Men nu måste jag göra spanska! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback