Dansaudition

För ett tag sen kom jag hem från dansaudition, det gick bra i början men i slutet gick det inte så jättebra. Men jag hoppas att jag kommer inte på danslinjen^^

I skolan var det rätt nice. Började med en lite skoj NO lektion sen matte, lunch o svenska, till lunch var det pannkakor ;D Sedan bild och då blev jag klar med min bild. Sen på SOn behövde vi bara jobba klart i ett häfta o sen fick vi gå så då fick vi typ en halvtimmes längre rast innan engelskan och då kollade vi bara på film, så en nice dag för mig! Klockan nio ska jag ju kolla på Desperate Housewives, näst sista avsnittet..
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hejsan, har frågetund varför inte ställa en fråga =)

2010-05-26 @ 18:22:50
URL: http://mathildafrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback