Klaga inte på värmen!

Hejsan hoppsan i det soliga vädret! Gud vad det är varmt, men ska inte klaga, bättre är det ju än när det är kallt!  Som det ska bli nästa vecka :( Imorgon så är vi några från skolan som kanske ska gå och bada efter skolan, men bara om jajg hinner innan jag har dans genrep.
Idag hade vi SO läxa som typ var som ett prov, det gick väldigt bra :) Vi hade idrott ute och då körde vi brännboll, det var kul men skit varmt, hade korta mjukisbyxor och linne men det var ändå hur vamrt som helst. Jag brände nästan axlarna, har blivit lite röd :P

Nu är pappa i liljeholmen och letar efter en skolavslutningsklänning jag vill ha men om han inte hittar den så ska vi kanske åka dit senare ikväll och sen ska jag följa med han han ska träna.
Nu ska jag gå ut i solen ett tag :D ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

GULLGUMMA! <3

2010-05-20 @ 16:39:28
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback