Måndag

Hellu bloggiich! Sitter o chattar och lyssnar på musik, men ska snar gå och ta bort sminket och så.
Idag har vi spanskaprov och jag tror det gick jättebra :) Fick tillbaka musik och SO prov också och på båda fick jag inte så jättebra men blev godkäng i alla fall. Efter skolan gick jag till Maja o hade trevligt inan vi gick till bussen och hade det mycket trevligt där också! På träningen var det väl okej, jag fick veta att jag ska vara med och tävla på friståendet när vi ska tävla USM om två helger tror jag det är :D

Imorgon ska jag på dansaudition, det är till danslinje. Det är på samma ställe där jag går nu men lite mer avancerat och en gång till i vecken. Om jag kommer inte så kommer jag träna 6 gånger i veckan, det blir kanske lite mycket men dans är det roligaste som finns så det gör inget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback