Operation dagsverke

Japp, det har jag haft idag, alltså operation dagsverke. Så jag har inte varit i skolan idag, så skönt att slippa gå upp tidigt en vanlig onsdag. Antar att det inte är många som fattar vad jag pratar om, men operation dagsverke är en grej från skolan. Vi ska jobba och samla in pengar som ska skickas till ett fattigt land. Jag har städat hemma för att samla in pengar, har känt mig som en hemmafru, haha.
När jag städat ett par timmar kom pappa hem och frågade om jag ville åka ner till centrum o käka på en restaurang innan träningen o de tackar man ju inte nej till ;) Så när vi käkat mötta jag Sanna och vi gick gemensamt till träningen, vi pratade lite om lördag, då ska hon sova hos mig, kommer bli jättekul!

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag kolla på Greys Anatomy och plugga spanska i pauserna. Skriver inget mera idag så ni vet. Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

du borde lägga in mera bilder! :D <3333

2010-05-27 @ 14:35:23
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback