Sorry...

Jag skrev ingenting igår efter dansen för då var jag tvungen att plugga till ett prov vi hade idag, det var svårt.
Dagen flöt på bra med inga konstigheter, förutom på lunchen så var vi vid ett skåp och höll på o flamsa typ och då skulle Chasse stänga luckorna jättehårt men så klämde hon sig! Ni fattar kanske inte så mycket men det såg i alla fall ut att göra jätte ont.  På spansken fick vi sitta ute ett tag, jätteskönt. Slutade 13.45 och åkte hem men var inte hemma strax efter 14.30. Åt lite och sen gick jag ut i solen och pluggade och lyssna på musik, har legat där i flera timmar. Idag gick jag inte på träningen för att jag måste plugga till en SO grej till imorgon.


Underbart skönt!


So-boken och musik (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback