Studiedag

Idag hade jag ju studiedag. Skönt, men imorrn är dte skolan igen....:( Hur som helst, imorse åkte jag och pappa till min gamla skola för jag skulle lämna min nyckel till kontoret och hämta lite saker. Läraren som jag skulle få grejerna av var inte där just då så vi pkte hem igen. Så precis när vi kommer till våran gata ringer läraren och säger att jag kunde få alla grejer, så då åkte vi tillbaka igen. Då bestämmde jag mig för att stanna och vara med den gamla klassen idag, det var roligt! =)
Jag tog bussen och tåget till centrum och mötte Jennifer och Hanna och Jennifer bjöd mig på glass! Det var väldigt gott i den här värmen. Sen tog vi bussen hem och här sitter jag framför datorn och messar lite :)
Senare ska jag på träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback