Till alla glada läsare!

Igår som ni kanske märkte så skrev jag inte när jag kom hem från dansen för då kom Catalina hit för hon skulle sova över. Vi kollade på en film och pratade massor och hade ytterst trevligt! Vi somnade vid 1 och jag vaknade vid åtta så  jag är lite trött.

Eftersom jag inte skrev något om gårdagen så ska jag skriva lite kort nu. Jag slutar ju 14.40 på fredagar och det suger. Men dte är inte så jobbig dag ändå. Vi hade först livskunskap och klassråd, sen slöjd och då blev jag klar med min hylla :) Sen hade vi matte, lunch och svenska. På svenskan fick vi spela spel hela lektionen, jag Linnea, Erica och Linn körde Med andra ord, det var jättekul :PSen hade jag bara NO kvar, vi kollade på en jätte tråkig film hela lektionen men det vra inte så farligt för vi satt o snackade igenom hela filmen :P

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag gå till Catalina för jag ska åka med henne till dansuppvisningen.
Vi ska ha två föreställningar idag pch jag tror jag kommer bli lite nervös =P


Outfit + facelook från igår


Kommentarer
Postat av: Catalina:)

Söta Isabelle:D<3

2010-06-02 @ 17:24:49
URL: http://cataliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback