Sista matteläxan!

Hej! Jag har precis käkat och nu ska jag göra matteläxan, det är den sista för terminen :D  Så efter jajg har skrivit det här inlägget så måste jag gå från datorn ett tag och göra den. Brukar alltid göra den medans jag är inne på datorn, det kan då ta över en timme att göra läxan bara för att jag håller på med annat sammtidigt.

Idag fick jag tillbaka mitt spanskaprov som jag gjorde för några dagar sen, gissa vem som hade alla rätt....jag!
Vi redovisade också om våra böcker på svenskan, det var lite pinsamt fast tror det gick bra.
Efter skolan åkte jag hem och sen gick jag över till Catalina för o lämna lite saker och så stannade jag kvar ett tag.

Nu måste jag göra matteläxan och sen städa mitt rum, för imorgon ska Maja sova hos mig och på lördag Sanna :D


Kommentarer
Postat av: Maja

Längtar! :)<33

2010-05-27 @ 20:43:38
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback