Bilder från skolan

Jag har nästan gjort klart So uppsatsen nu, men ska renskriva den senare ikväll :)
Jag kollade på bilder i min mobil och hittade några som Maja tagit med min mobil i skolan, tänkte lägga ut dom :)






Glad?...



Hehe Linnea


Navid =D






Igår skulle Linn göra moonwalk men var på väg att halka så skulle hon sätta sig på bänken och så missar hon den xD Haha det var jätteroligt verkligen när man såg det, vi hade garvattack i nästan flera minuter!


Förresten så måste jag bara berätta en grej, för ett tag sen så hade Kenza en modell tävling på sin blogg och Emma i min klass anmälde sig på skoj, men hon kom till final och är på det ikväll, coolt va? Hoppas det går bra ♥


En bild på Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback