Friday night

Vet ni hur mycket jag har gått idag? Jo först gick jag till bussen imorse, sen samma väg när jag gick hem, sen när jag skulle slåsa upp dörren så märkte jag att jag hade ingen nyckel, så då fick jag gå tillbaka dit jag nyss var och mötte Jennifer så jag kunde få en nyckel, sen gick jag ju då tillbaka. Sen gick jag tillbaka en gång till när jag skulle gå till dansen, tycker jag är riktigt jobbig, det är dessutom en brant backe på den där vägen! ;)

Sen hade jag två lektioner dans, det var verkligen hur kul som helst. Vi fick lära oss jättemycket på danserna :) Mindre kul var ju att jag flagna på benen så fort vi gjorde nåt på golvet vilket vi gjorde väldigt mycket -.-
Nu chattar jag lite men är trött! :(


Kommentarer
Postat av: Erica

S-Ö-T-!

2011-08-26 @ 23:41:36
URL: http://ericaochmaja.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefin bild! =) <3

2011-08-28 @ 14:46:52
URL: http://sofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback