Trött chey här borta!

Idag har vi vandrat med skolan. Vi skulle gå 1 mil men när vi kom till där man kunde välja mellan 5 och 10 km så tog vi femman så det blev mycket kortare och tog bara en timme. Det var jobbigt att gå för det blev varmt men det var väl ändå helt okej eftersom jag bara gick och pratade med Erica :) När vi var klara så åt vi och efter några timmar åkte vi hem. Jag räknade ut att jag har gått ungefär 12000 steg idag, f1 duktig jao! :D
Sen på eftermiddagen var jag på vårdcentralen, och när jag kom hem så dammsög jag nästan hela mellan och övervåningen, rikktigt duktig idag ju ;)
Nu är jag apatrött och ska ta det lite lugnt och ska kolla på True talent från igår som jag missade :)



Trööööööött

Kommentarer
Postat av: Maja

Fiiiinnnn nalle :D <3

2011-08-24 @ 18:19:45
URL: http://ericalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback