Söndag

Förlåt för den usla bloggningen idag,menjag hade ingen lust..
Jag har inte gjort nåt särskilt idag, har bara varit hemma och gjort lite småsaker. Men nu börjar det soliga vädret komma tillbaka, love it!
Juste idag åkte några kompisar till mig till sports camp, är så avundsjuk vill också åka, men jag är ju för gammal :( Det var riktigtkul när vi var där förra sommaren!
Idag så var mamma och mormo nere i centrum ett tag och när dom kom hem så fick jjag pengar av mormor och en bok av mamma. Boken verkar riktigt bra så den ska jag sätta mig o läsa nurills det är mat :)
Juste som ni ser så fixade jag bloggen igår, vad tycker ni? :D



Kommentarer
Postat av: maja

Den var jätte söt :) <3

2011-06-27 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback